fredag 5 september 2014

God morgon.

,En hel evighet sedan vi sågs............
Som ni nog förstått har Söta Belinda dåligt med fokus på bloggen
och jag vet inte riktigt hur det blir framöver heller.
Ibland tycker jag att det är skönt att gå in och skriva av mig lite och ibland blir bloggen en stressfaktor.
Vill inte riktigt avsluta ännu så snälla häng kvar ett tag till.
Jag tycker ju om min blogg men det är så mycket annat som går före hela tiden.
Måste försöka komma tillbaka till att prioritera lite egentid, men det är inte det enklaste. Alla rutiner har bara försvunnit mest pga att lilla A mått så dåligt en längre tid och jag då inte riktigt orkat hålla i dom. Så nu gäller det att bygga upp nya och det tar sin lilla tid.
Men skam den som ger sig...........,

//Britta

6 kommentarer:

  1. Nej...sluta inte du med Britta!...fast har förstått att många lägger av nu det är mycket annat o livet har andra ting.Förstår detta med A o så.Hoppas så att ni får hjälp! KRAMAR Gunilla

    SvaraRadera
  2. Nej, Gunilla, jag slutar inte än......det lovar jag. Men det känns ändå skönt att ha sagt hur det ligger till. Kanske blir det mindre stress av att bara ha berättat.
    //Britta

    SvaraRadera
  3. Vi är många i samma situation just nu, tror jag. Så mycket som pockar på…. För egen del tror jag faktiskt Facebook stjäl en del av den tid som jag la på bloggen förut. Men jag kommer liksom alltid tillbaka till bloggandet - även om det blir glesare och glesare mellan inläggen. Hoppa du också orkar hålla i ett tag till! Tänker på dig och hoppas lilla A mår bättre snart!!!

    SvaraRadera
  4. Hej Hej :) kikar bara in och kollar läget. Må så gott och blogga när du känner för det. Kram Katarina :)

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Tack snälla ni !
    Lilla A kämpar på så gott det går och peppar, peppar så går det faktiskt bättre.
    Jag kommer säkert att skriva lite snart.
    Nu är det höst och då tankar jag energi som ska räcka hela året.
    /Britta

    SvaraRadera